Eksport do Chin – szkolenie

Zapraszamy wszystkich chętnych na kolejne Szkolenie pt. Eksport do Chin, kraju miliarda konsumentów.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób rozpoczynających lub planujących eksport do Chin. Zapraszamy również osoby, które posiadają doświadczenie a chciałby pogłębić wiedzę.

Najbliższe szkolenie odbędzie się:

Data: 19.11.2021

Szkolenie Online
Szkolenie odbędzie się w formie webinaru na żywo
Dodatkowo 30 minut indywidualnych konsultacji z prowadzącymi

Całość odbywa się przez naszą platformę online, nie musisz instalować dodatkowego oprogramowania!
Klikasz w link i działa. Wystarczy komputer z dostępem do internetu i głośnikami.

Godzina rozpoczęcia: 09:00
Godzina zakończenia: 15:30

Cena: 199 Euro / osoba



Zachowane aktualne środki bezpieczeństwa (min. 1.5m odległości od uczestników, limit osób)
Środki dezynfekujące zapewnione

Otrzymujesz:

  • ✅ Nieograniczony dostęp do prezentacji (500 slajdów) oraz przyszłych aktualizacji!
  • ✅ Indywidualne konsultacje telefoniczne z prowadzącym 1 na 1 (30 minut)
  • ✅ Certyfikat uczestnictwa
  • ✅ Bonusy i poradniki

Kontakt pod numerem: +48 732 619 322

Dla kogo jest szkolenie? Kto uczestniczy w naszych szkoleniach?

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

1. Rozmiar i potencjał rynku chińskiego.

  • Uwarunkowania historyczne, polityczne i społeczne.
  • Chiny w liczbach
  • Dlaczego Chiny?
  • Zmiany oraz prognozy rozwoju?
  • Czy to właściwy czas, aby rozpocząć eksport do Chin?

2. Warto wiedzieć zanim zaczniesz prowadzić eksport do Chin

  • Jakie towary warto eksportować do Chin?
  • Ile czasu potrzebna na wprowadzenie z sukcesem produktu na rynek chiński?
  • Ile pieniędzy trzeba zainwestować w eksport do Chin, aby się nam opłacił?
  • Jak przygotować strategię wejście na rynek?
  • Działać samemu czy z partnerem?
  • Jakie koszty należy uwzględnić?

3. Przygotowanie produktu pod chińskiego klienta

  • Czy twój produkt jest dla chińskiego klienta?
  • Test naszego produktu na chińskim rynku.
  • Opakowanie na rynek chiński. Dobre praktyki.
  • Chińska nazwa naszego produktu
  • Edukacja chińskiego klienta klienta, rola eksportera

4. Modele dystrybucji

  • Kanały B2C (np. Sklepy detaliczne)
  • Kanały B2B (np. Hurtownie )
  • Online / Ecommerce (szczegółowe omówienie kluczowych platform)
  • Inne (rozwiązania dla różnych branży)
  • Jaki model dystrybucji wybrać dla naszego produktu

5. Wjazd na targi w celu zaprezentowania produktu

  • Targi, najlepsze miejsce do zaprezentowania produktu, który chcemy eksportować do Chin
  • Jak wybrać prawidłowe targi dla naszej branży
  • Jak się przygotować aby z targów wyciągnąć jak najwięcej?
  • Ile kosztuje udział w targach (stoisko)?
  • Co po targach?

6. Marketing i reklama naszego produktu w Chinach

  • Budownie marki produktu w Chinach.
  • Specyfika Rynku
  • Produkt na całe Chiny czy konkretny region?
  • Kanały marketingowe

7. Zrozumienie chińską kultury biznesu

  • Budowanie relacji
  • Rola rządu w chińskiej gospodarce, co trzeba wiedzieć
  • Czym jest Guanxi?
  • Co musisz wiedzieć aby zrobić wrażenie na chińskim partnerze biznesowym?
  • Przebieg spotkań
  • Rola symboli (prezenty, wizytówki, inne)

8. Czy trzeba zakładać firmę w Chinach. Omówienie typów firm

  • Biuro Przedstawicielskie (Represetative Offices)
  • Wholly Owned Foreign Enterprisers
  • Joint Venture
  • Foreign Invested Commercial Enterprise
  • Firma w Hongkongu

9. Aspekty prawne

  • Rola kontraktów handlowych
  • Czy muszę zarejestrować w Chinach znak handlowy?
  • Czym jest certyfikat CIQ i czy muszę go mieć?
  • Inne certyfikaty i pozwolenia

10. Wysyłka towaru do Chin

  • Jaką formę transportu wybrać?
  • Jakie są koszta i czas dostawy?
  • Jakie opłaty trzeba skalkulować?
  • Co trzeba wiedzieć o chińskich urzędach celnych?

11. Podsumowanie i pytania uczestników

  • Podsumowanie
  • Narzędzia które warto znać
  • Pytanie uczestników

Referencje od uczestników szkoleń

Opinie o poprzednich szkoleniach​

Dlaczego warto?

    • Rzetelna i praktyczna wiedza ekspertów oparta na latach doświadczeń z Chinami.
    • Mała grupa szkoleniowa zapewniają komfort uczestnikom szkolenia.
    • Możliwość konsultacji z ekspertami podczas szkolenia.
    • Możliwość konsultacji mailowej lub telefonicznej po szkoleniu.
    • Możliwość wymiany doświadczeń i networkingu z innymi uczestnikami.
    • Dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych w wersji cyfrowej.
    • Dodatkowe zniżki na inne produkty i usługi.
    • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.

Prelegenci

Dominik Błędzki

Przez 15 lat zajmował się czynnie importem z Chin, organizując cały proces od produkcji w Chinach aż po odprawę celną w Europie. Prawnik i ekspert w dziedzinie importu.
Współzałożyciel serwisu do weryfikacji chińskich firm ChinskiRaport.pl oraz serwisu ShipHub.

Przez ponad 15 lat mieszkał i pracował w Chinach, ukończył uniwersytet Capital Normal University w Pekinie. Mówi w języku chińskim i od 10 lat doradza polskim i europejskim firmom przy imporcie z Chin.

Piotr Canowiecki

Współzałożyciel serwisu ChinskiRaport.pl, który pozwala w 48 godzin sprawdzić wiarygodność kontrahenta biznesowego z Chin. Również współzałożyciel serwisu www.ExamineChina.com świadczącego usługi tego samego typu dla klientów na całym świecie.

Piotr posiada ponad 10 letnie doświadczenie w imporcie z Chin, prowadził wiele szkoleń i prelekcji na temat bezpiecznego handlu z Chinami, doradzał setkom klientów od jednoosobowych importerów po międzynarodowe korporacje.

Cena: 199 Euro / osoba​