Polsko-Chińska Izba Gospodarcza razem z wydawnictwem Mediaplanet realizuje cross mediową kampanię ,,Dobre, bo polskie” która ukaże się 10 listopada w dzienniku Rzeczpospolita oraz na portalu www.poradnikbiznesu.info
Kampania startuje dzień przed Narodowym Świętem Niepodległości.
Będzie największym tego typu wydarzeniem w drugiej połowie 2016 roku mająca na celu pokazania jak silnym i budzącym emocje trendem jest dziś patriotyzm gospodarczy.
Kampania ma na celu kreować pozytywny wizerunek polskiej gospodarki, polskich firm, marek, produktów i usług oraz firm które chcą wspierać polską gospodarkę inwestując i produkując w Polsce oraz tworzą miejsca pracy w kraju.
Podniesienie świadomości wśród konsumentów jak i środowiska MŚP osiągniemy to dzięki publikacji w prasie połączonej z kampanią internetową, wspomaganą przez influencerów oraz dodatkową dystrybucją na najważniejszych wydarzeniach.
Polsko-Chińska Izba Gospodarcza wypowie się w artykule eksperckim w temacie wsparcia eksportu Polskich produktów do Azji.
Mogą Państwo pokazać się w kampanii bezpośrednio pod naszym artykułem, udział jest możliwy w trzech formach:
1. Wypowiedzi Państwa eksperta obejmującą 6000 do 2600 znaków (artykuł lub wywiad). W ramach współpracy redakcja zapewnia przygotowanie graficzne treści, skład materiału, zamieszczenie zdjęcia eksperta + pomoc dziennikarki.
2. Advertorial na temat Państwa usług.
3. Reklama graficzna.
Mediaplanet jest międzynarodowym domem wydawniczym zajmującym się tworzeniem crossmediowych kampanii tematycznych, publikowanych z najbardziej opiniotwórczymi dziennikami w Polsce: Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza. Działając na zasadzie content marketingu do kampanii zapraszane są najważniejsze osobistości ze świata polityki, biznesu, finansów czy kultury.
Udział Państwa firmy w publikacji działa pozytywnie na wizerunek firmy i podkreśla eksperckość w danym temacie, a usługi czy towary oferowane przez Państwa firmę są odpowiedzią na poruszone zagadnienia.
Wydawnictwo przygotowało dla członków związku specjalną ofertę – wystarczy wysłać zapytanie do 14 października.
W przypadku zainteresowania udziałem w kampanii, prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną za kampanię.
Damian Duszczyk
Project Manager
Phone: +48 (22) 401 75 29
Mobile: +48 537 646 500