Wprowadzenie produktu na rynek chiński

Chiny to największy rynek konsumentów na świecie, ponad 1,3 mld potencjalnych klientów, i bardzo silna i dynamicznie rozwijająca się klasa średnia, obecnie ponad 300 milionów Chińczyków zaopatruje się w towary zachodnie.

Firmy z całego świata widzą ogromny potencjał jaki daje wprowadzenie własnych produktów na rynek Chin. Pomimo małej konkurencji nadal tylko nieliczne polskie firmy decydują się na sprzedaż swoich produktów w Chinach.

Polsko-Chińska Izba Gospodarcza posiada doświadczenie we wprowadzaniu polskich produktów na rynek Chin. Pomożemy Państwu objąć odpowiednią strategie, przygotować się profesjonalnie i wszelką pomoc związaną z rejestracją i całą biurokracją.

Należy pamiętać, że w Chinach drzemie ogromny potencjał i warto go wykorzystać zanim zrobi to Państwa konkurencja.

Cena:

Ustalana indywidualnie

(DLA CZŁONKÓW)

Ustalana indywidualnie





Masz pytania?

535 308 085