23-24 września 2014 Ecommerce Trends CEE 2014 na Stadionie Narodowym

23-24 września 2014 Ecommerce Trends CEE 2014 na Stadionie Narodowym
Ecommerce Trends CEE 2015

To już IV odsłona Konferencji Ecommerce Trends, której trzy poprzednie edycje cieszyły się ogromną popularnością. Już w dniach 23-24 września 2014 ponownie na Stadionie Narodowym zapraszamy na Ecommerce Trends CEE 2014 – spotkanie firm z Europy Środkowej i Wschodniej. Ecommerce Trends CEE 2014 koncentruje się na najistotniejszych aspektach handlu internetowego, handlu transgranicznym, mobilnym, nowoczesnych usługach logistycznych, płatnościowych i marketingowych. Podczas dwóch dni konferencji chcemy pokazać najciekawsze projekty ecommerce, najnowsze dane dotyczące rynku czy najbardziej nowatorskie usługi dla tego segmentu. Tym razem konferencji towarzyszy Ecommerce Trends Show&Expo, które odbędzie się 23 września, podczas pierwszego dnia konferencji.

Ecommerce Trends CEE 2014

Ibrahim Ibrahim, Portland Design Associates

W wyniku zmian zachowań konsumentów i ich potrzeb, ewoluuje formuła współczesnego handlu detalicznego. Obecny ecommerce funkcjonuje w czasie rzeczywistym, na wszelkich możliwych platformach sprzętowych i dostarcza konsumentom zakupione towary, w wielu krajach. Ecommerce Trends CEE 2014 jest doskonałą okazją do nawiązywania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń i zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w branży, które w przyszłości mogą odegrać decydującą rolę w tym sektorze gospodarki. Partnerstwo branżowe nad Ecommerce Trends CEE 2014 objęły Ecommerce Polska oraz Ecommerce Europe.

„Pierwszego oraz drugiego dnia przewidzieliśmy gości zagranicznych, którzy postarają się przekazać jak najwięcej wiedzy i zainspirować do działań przed najważniejszym dla wielu sklepów 4 kwartałem – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizatora Ecommerce Trends CEE 2014 – Pierwszego dnia wystąpi Ian Jindal z Internet Retailing, który przybliży 15 unikalnych cech sklepów brytyjskich odnoszących  największe sukcesy w multikanałowej sprzedaży. Drugiego dnia Ibrahim Ibrahim z Portland Design Associates w inspirującej prezentacji o przyszłości sprzedaży. Przewidzieliśmy również prezentacje rynków CEE: Czeskiego, Węgierskiego oraz Rumuńskiego  – dodaje Agnieszka Świtkowska.”

targi Ecommerce Trends CEE

Ian Jindal, Internet Retailing

„Polska w regionie może odegrać  rolę kluczową – uważa Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. –  Jesteśmy bardzo dużym rynkiem wewnętrznym, a nasze sklepy czy dostawcy usług radzą sobie coraz lepiej w Europie. Ecommerce Trends CEE 2014 ma na celu przybliżyć naszym sklepom okoliczne rynki, wskazać najważniejszych dostawców usług oraz dostarczyć istotnych informacji o rynkowych specyfikach. Bardzo ważne będą również prezentacje naszych sklepów, które już z sukcesem prowadzą paneuropejską działalność. Pierwszego dnia konferencji dobywają się również targiEcommerce Trends CEE Show&Expo 2014, na które serdecznie zapraszamy – dodaje Dariusz Sokołowski.

Konferencja skierowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej w sklepach oraz firm dostarczających usługi dla szeroko pojętego rynku e-Commerce. Ecommerce Trends CEE 2014 to również spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działającym w obszarze tradycyjnego handlu, którzy chcą zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży. Konferencja odbędzie się 23-24 września na Stadionie Narodowym w Warszawie. Tylko do końca sierpnia niższa cena konferencji dla wszystkich firm planujących swoją obecność. Głównymi partnerami konferencji są firmy MasterCard, Visa, Grupa Unity oraz Poczta Polska. Organizatorem konferencji jest NoNobs.pl S.A.

Konferencja: http://2014jesien.ecommercetrends.pl/

Bilety: http://2014jesien.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Show&Expo:  http://expo.ecommercetrends.pl/

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0